Friday, May 6, 2011

TEKANAN PERASAAN

Ari nie (6/5/11)aku last exam,,,gembira sangat aser,,,harap-harap aku dapat keputusan yang baik la nanti,,aku  berdoa sangat-sangat agar result aku semakin meningkat,,urm,,,,dah lama tak update blog nie la,,,abis je exam kami sume x dibenarkan balik kampung ataupun balik hostel,,sebab nya kami ada lawatan ke kilang CAELY,,,iaitu kilang pembuat pakaian wanita,,,, kami dibawa ke tempat membuat pakaian dalam wanita...agak sukar juga hendak membuat nya,,,kebanyakkan pekerja kat kilang tu adalah warga asing,memamg agak bosan la mase dengar talk tu,tapi menarik lorh,,,,,abis je talk kami sume bergambar dengan pihak kilang CAELY,,,,sebenarnya nak citer sal sesuatu,,ok kita start k,,pada mula nya minggu ni ekami dibenarkan pulang ke kampung bagi sesiapa yang nak balik 2,,tapi di sebabkan semalam (5/5/11) ada spotcek mengejut dan di dapati kebanyakkan umah-umah kotor,maka pihak atasan menurun kan memo supaya ari sabtu (7/5/11) akan memgadakan gotong-royong,,so dengan ini sume pelajar tidak dibenarkan pulang ke kampung kecuali pelajar semester 1...memang la sakit ati kan lau dapat memo last-last minit camnie,,,buku balik kampung da pun di tandatangani oleh puan yang ONCALL pada minggu nie,,,,sekarang masalah nya aku tertekan sangat-sangat sebab roomate aku balik,,,aku tak kisah dye nak balik ke tak,tu hak dye,,tapi masalah nye ad yang tak puas hati ngn roomate aku pas 2 lepaskan kat aku,,memang sakit aty la kan,,,lantak dye la nak balik ke tak,dye yang tanggu risiko sendiri,,tak yah la nak kecoh-kecoh plak,,,aku bukan nak backup sape-sape,tapi lau nak mara pown tengok orang la,,tak kan orang yang tak terlibat pown nak mara kan,,,EEEEEE,,,,,,memang aku sakit aty ngan PEREMPUAN jenis cam2,,,,,aku memang sabo je selame nie sebab jenis aku tak suka nak gaduh2,,,,k al sampai sini je la aku cerita,,,malas nak citer panjang2 wat sakit aty,,,,

No comments:

Post a Comment